بهارک صالح نیا

بازیگر | ثبت نشده!
  • اشتراک
  • 0 دیدگاه
  • 509 بازدید

درباره هنرمند

بیوگرافی

بهارک صالح‌نیا (زادهٔ ۱۳۶۴) بازیگر زن اهل ایران است. وی در حال حاضر در شبکه جم در ترکیه مشغول به کار است.


زندگی‌نامه

او در تهران سال ۱۳۶۴ متولد شد.


فعالیت‌های هنری در ایران

وی در پروژهٔ سینمایی تاریخی یتیم‌خانهٔ ایران یکی از نقش‌های مکمل فیلم را بازی کرد. البته به علت بالا بودن زمان فیلم و کشف حجاب وی در خارج از ایران، نقش وی در مونتاژ حذف شد.


فیلم محمد رسول‌الله

وی در فیلم محمد رسول‌الله، نقشی کوتاه ایفا کرده‌است. صالح‌نیا در این فیلم نقش «ثوبیه» کنیز همسر ابولهب را ایفا کرده بود؛ کنیزی که طی اتفاقاتی به دایگی پیامبر می‌رسد اما ابولهب اجازه نمی‌دهد وی به پیامبر شیر دهد.


صالح‌نیا پس از سفر به ترکیه در مورد فیلم محمد رسول‌الله گفت:

زمانی که جلوی دوربین قرار می‌گرفتم یک حس بسیار خوب داشتم. در حقیقت انگار من نبودم و ثویبه به من برای بازی در این فیلم تزریق شده بود. حتی زمانی هم که فیلم را می‌دیدم حس می‌کردم این زنی که نقش آن را در این فیلم بازی کردم من نیستم و شخصیتی جدای از من بود.


فعالیت با شبکه جم

وی در بابت ترک سینمای ایران و انتخاب شبکه جم گفت:

سلام … یک دفاعیه قبل از قضاوت … حدود ده سال سعی کردم کاری رو که عاشقشم یاد بگیرم، راه درست رو برم تا بتونم سرم رو بالا بگیرم وبگم من چیزیم که برای بهش رسیدن تلاش کردم… الان سی ساله‌ام و بنظرم از اینجا به بعد زندگی کمی عجله می کنه پس برای رسیدن به رویاهام که حق مسلمم هستن کمی باید عجله کنم …. نخواستم در حسرت فرصت‌هایی بمونم که بهم داده نشدن یا شاید هیچ وقت داده نشن … پس راه دیگه‌ای رو انتخاب کردم که حداقل از امروزش مطمئنم و آدمهایی هستن که به وجودم و هنری که سعی کردم یاد بگیرم احترام می گذارن …


صالح‌نیا و حجاب

صالح‌نیا دربارهٔ کشف حجابش گفته‌است:

این یک کشف حجاب نیست … این یک کشف دیر هنگام استعدادیست که تا امروز آنطور که باید دیده نشده …. ممنونم از کسانی که باورم دارن و شمایی که درک می‌کنید. من هنوز چارچوب همیشگی خودم را دارم ...

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان