به نقل از هالیوود ریپورتر، «لین رمزی» که فیلم ترسناک «تو هیچ وقت اینجا نبودی» را ساخته است قرار است تا رمان ترسناک «دختری که تام گُردن را دوست داشت» اثر استیفن کینگ را تبدیل به فیلم کند.

تهیه‌کننده این اثر «کریستین رومرو» به همراه تهیه‌کننده فیلم «آن»، «روی لی» خواهد بود.

این رمان که محصول سال 1999 است داستان دختری به نام تریشا مک فارلند است که در حال پیاده‌روی با مادر و برادرش در جنگل گم می‌شود. این دختر 9 ساله که از تاریکی می‌ترسد، برای چند روز در جنگل پرسه می‌زند تا از خانه و شهر بسیار دور می‌شود. راه رفتن زیاد، کم آبی، گرسنگی و خستگی باعث توهم او می‌شود که در نتیجه با رفیق خیالی خود، یک بازیکن بیس بال به نام «تام گوردون» صحبت کند. 

«کریستی هال» نویسنده سریال «من با این موافق نیستم» فیلمنامه این فیلم را به همراه رمزی می‌نویسد و «اندرو چایلدز» تهیه‌کننده دیگر این فیلم خواهد بود. به نظر می‌رسد که فیلمبرداری این فیلم در سال آینده شروع شود.

لین رمزی در جشنواره‌های مختلف برای فیلم‌هایی مانند «ما لازم است درباره کوین صحبت کنیم» و «تو هیچ وقت اینجا نبودی»، مورد تقدیر قرار گرفته است خصوصاً اینکه در جشنواره کن 2017 چند دقیقه حضار  ایستاده او را تشویق کردند. وی همچنین به عنوان هیئت داوران جشنواره های فیلم کن و ونیز فعالیت داشت.

بازگشت به لیست

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان