به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «نامتعادل» با فروش چهار میلیونی خود در سینماهای آمریکا همزمان با بازگشایی توانست در صدر باکس آفیس بنشیند.

فیلم جدید راسل کرو در یک هزار 823 سالن سینمایی در آمریکا اکران شد تا اولین فیلم بفروش بعد از ماه‌ها تعطیلی سینماها در آمریکا باشد. قبل از این قرار بود که فیلم TENET آغازگر این جریان باشد. سینماهای آمریکا در هفته‌های بعد به 2 هزار و 300 سالن افزایش پیدا می‌کند.

این فیلم در ایالت‌های میانی و جنوب غربی آمریکا مانند جورجیا، شیکاگو، دالاس، اورلاندو و کانزاس سیتی فروش مورد انتظار را داشته‌اند.

این در حالی است که اخبار باکس آفیس سینمای چین به ما می‌گوید که فیلم بفروش سینماهای آن کشور یعنی «هشتصد نفر» توانسته است فروش 108 میلیونی را تجربه کند. ناگفته نماند که سینماهای چین نهایتاً از ظرفیت 50 درصدی برخورداند. این فیلم با دوربین‌های IMAX‌ فیلمبردرای شده است.

سینماهای این کشور از اواخر ژانویه بسته شدند و در هفته‌های اخیر به آرامی بازگشایی کردند. عملکرد خوب «هشتصد نفر» می‌تواند نشانه مثبتی برای صنعت جهانی فیلم باشد که لطمه بدی از بسته شدن سینماها خورده است.

این فیلم که توسط گوان هو کارگردانی شده است، توسط استودیوی خصوصی برادران هوایی با بودجه‌ای بیش از 80 میلیون دلار تولید شده است و یکی از جاه‌طلبانه‌ترین فیلم‌های جنگی ساخته شده در تاریخ چین است. فروش این فیلم در لوکیشن‌های آی‌مکس بسیار خوب و معادل با 6 میلیون و 700 هزار دلار بود.

«هشتصد نفر» داستان یکی از بخش‌های اصلی جنگ چین و ژاپن را در سال 1937 روایت می‌کند. در برخوردی که در فیلم به تصویر کشیده می‌شود، گروهی از سربازان و مردم عادی که جمعاً در افسانه‌ها به‌عنوان «هشتصد قهرمان» شناخته می‌شوند، به مدت چهار روز جلوی امواجی از نیروهای ژاپنی ایستادگی کردند و اجازه دادند نیروهای اصلی چینی به سمت غربی کشور عقب‌نشینی و از آن بخش دفاع کنند.

فیلم دیگری که قرار است تا به چرخه اکران بپیوندد، فیلم  Words on Bathroom Walls است که در 925 سالن به نمایش درمی‌آید و تخمین زده شده است که 642 هزار دلار فروش خواهد داشت.


تسنیم

بازگشت به لیست

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان