جوزف وایزبرگ (جو وایزبرگ)

تهیه کننده نویسنده | ثبت نشده!
  • اشتراک
  • 0 دیدگاه
  • 128 بازدید

درباره هنرمند

بیوگرافی

جوزف وایزبرگ نویسنده-تهیه‌کننده و رمان‌نویس تلویزیونی و افسر سابق سیا می‌باشد. شهرت عمده وایزبرگ به خاطر خالق و تهیه‌کننده اجرایی مجموعه تلویزیونی آمریکایی برای شبکه تلویزیونی اف‌ایکس (شبکه تلویزیونی) است.


زندگی حرفه‌ای

فارغ التحصیل سال ۱۹۸۷ از دانشگاه ییل، وایزبرگ سه سال پس از فارغالتحصیلی افسر سازمان سیا شد پس از دوره کوتاهی کار با آژانس وایزبرگ به تدریس در اجلاس مدرسه دبیرستان در جامائیکا استیت نیویورک مسغول شد تا در سال ۲۰۱۰ به دنبال حرفه‌ای در تلویزیون رفت. ییکی از پروژه‌های نهایی او در اجلاس مدرسه، کمک به دانش آموزان مدرسه برای انتشار روزنامه روزنامه اجلاس خورشید بود. 

وایزبرگ قسمتی را برای تی ان تی از تهاجم فضایی‌ها در سریال فالینگ اسکای و درام دایرکت‌تی‌وی نوشت. او سپس آمریکایی هایک سریال از اف‌ایکس (شبکه تلویزیونی) که حول محور دو عامل کی جی بی که به عنوان شهروندان آمریکایی در واشنگتن در طول دهه ۱۹۸۰ زندگی می‌کنند ساخت. آمریکایی‌ها بود توسط وایزبرگ تهیه شد و خالق توجیهی آن گراهام یوست است.

وایبرگ همچنین نویسنده دو رمان: کلاس دهم و جاسوس معمولی است. جاسوس معمولی نامزد دریافت جایزه بود برای بلویو بوک اوارد شد.


زندگی شخصی

وایزبرگ فرزند وکیل مدنی، برنارد وایزبرگ، و کمیسر امور فرهنگی لویس وایزبرگ در شیکاگو بزرگ شد. او برادر کوچکتر از تخته سنگ گروه و سر ویراستار جیکوب وایزبرگ است. وایزبرگ با جولیا روتواکس معون سابق مطبوعاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیل کلینتون و بیل برادلیدر سال ۲۰۰۵ ازدواج کرد. این زوج دارای یک دختر هستند.

او یهودی است.


فیلم شناسی

سقوط آسمان

"کشتن خاموش" (1.05)

"شورش" (1.09)

"عشق و دیگر اعمال شجاعت" (2.05)

برخی از فیلم ها

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان