اودره فلورو

بازیگر | ثبت نشده!
  • اشتراک
  • 0 دیدگاه
  • 302 بازدید

درباره هنرمند

بیوگرافی

اودره فلورو (به فرانسوی: Audrey Fleurot) (زاده ۶ ژوئیه ۱۹۷۷، مانت-اژولی)؛ بازیگر فرانسوی که با بازی در نقش ژوزفین کارلسون در موتور، اورتنس لشه در یک دهکده فرانسوی و ماگالی در دست‌نیافتنی‌ها و همچنین بانوی دریاچه در کامولو به شهرت رسید.


زندگی‌نامه

جوانی

پدر اودره آتش‌نشان است. پس از اخذ دیپلم تئاتر، به دانشگاه پاریس۱-پانتئون سوربون رفت و در رشته هنرهای تجسمی و علم هنر از ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ تحصیل کرد و پس از آن به مدرسه عالی هنر در لیون رفت و تا سال ۲۰۰۰ به تحصیل پرداخت.


فیلم و تلویزیون

او تلاش می‌کرد تا تئاتر را به صورت پایه‌ای کار کند و کارش را از صحنه تئاتر آغاز کرد، اما پس از آن به دلیل علاقه زیاد، به فعالیت در تلویزیون و سینما روی آورد. او با بازی در مجموعه‌هایی چون کالاموت در نقش بانوی دریاچه، سریال پلیسی چرخ دنده در نقش وکیل جاه‌طلب و بلند پروازی با نام ژوزفین کارلسون و سریال دهکده فرانسوی در نقش اورستون لشه همسر طناز و لوند شهردار، به شهرت رسید.

او از میان بازیگران فرانسوی برای ایفای نقش در کمدی-دراماتیک نیمه شب در پاریس اثر وودی آلن انتخاب شد اما در مونتاژ برخی از قسمت‌هایی که بازی کرده بود حذف شد و نقش کوتاهی در این فیلم داشت. او در گفتگویی که با تلراما داشت از تجربه ناامیدکننده‌اش در این فیلم گفت. در همان سال در دست‌نیافتنی‌ها اثر اریک توله‌دانو و اولیویه ناکاشه بازی کرد که موفقیت چشمگیری را در گیشه به همراه داشت.

در سال ۲۰۱۲ در میان بسیاری چهره‌های سرشناس در فیلم کمدی-نوجوانان کی دوباره پاملا رز را کشت؟ اثر اولیویه برو و کاد مرا بازی کرد که در هفدهمین فستیوال بین‌المللی کارگردانان جوان سن-ژان-دو-لوز حضور داشت.

در سال ۲۰۱۳ که ثروتمند شده بود در ابتدا یکی از نقش‌های بزرگسال در کمدی زندگی واقعی یک معلم بازی کرد. در آن سال دومین نقش‌اش را در کمدی-دراماتیک یک گل پیر بازی کرد ولی در فیلم‌های بعدی صاحب موفقیت شد.

او در نقش یکی از قهرمانان کمدی ملکه حلقه‌ها اثر ژان-مارک رودینسکی بازی کردی و پس از آن نقش اصلی زن کمدی-موزیکال رستگاری پاپ اثر مارتین لوگال و فیلم فونزی اثر ایزابل دوال نقش آفرینی کرد. در نهایت او خودش را به عنوان ستاره کمدی به تلویزیون تحمیل کرد و در فیلم حادثه‌ای اشک برادرانه اثر ژان بابتیس آندره‌آ در کنار ژرمی رنیر بازی کرد.

به موازات آن به عضویت هیئت داوران اولین فستیوال فیلم دییپ کانادا به سرپرستی الکساندرا استوارت درآمد.

در سال ۲۰۱۴ یکی از اضلاع مثلث کمدی-عاشقانه خوشگل مثل زن بقیه اثر کاترین کستل بود؛ و در دو کمدی دیگر نقش آفرید: فیلم مستقل غزال‌ها اثر مونا اشش و در نقش اغواگری در فیلم زیر دامن دختران اثر اودره دانا بازی کرد که ستاره آن فیلم بود.

در سال ۲۰۱۵، با روح مرکزشهر اثر یان ساموئل به سینما بازگشت. در همان سال در قسمت چهارم سریال ده درصد نقش خاصی را بازی کرد.

در سال ۲۰۱۶ در دومین فیلم بلند فردریک بایگبدر، ایده‌آل، بازی کرد.


زندگی خصوصی

در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که از دوست پسرش جرئیل گلیسان باردار است[۵] و پسرش، لو، ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵ متولد شد.

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان