رازهای کثیف در پشت صحنه فیلم های مستهجن!

  • 0 دیدگاه
  • 3283 بازدید
رازهای کثیف در پشت صحنه فیلم های مستهجن!

رازهای کثیف در پشت صحنه فیلم های مستهجن!

توضیحات

به راستی پشت صحنه فیلم های مستهجن که به پورن porn هم معروف هستند چه خبر است؟ یکی از قدرتمند ترین نیازها و غرایزی که در انسان وجود دارد غریزه جنسی است. نیاز جنسی مانند نیاز به آب و غذا از نیازهایی است که بایستی از روش صحیح ارضاء گردد. شکل گیری و غلیان نیاز جنسی در انسان با بلوغ جنسی آغاز می شود و در همین زمان است که نیازمند قوانینی برای نظام مند کردن این نیاز فطری و غریزی هستیم.

همانگونه که ارضاء نیاز به غذا باید از مسیر حلال و غذاهای طیّب و مفید باشد، ارضاء غریزه جنسی نیز باید قانونمند و از راه های صحیح صورت گیرد. همانگونه که دزدی برای رفع نیاز گرسنگی منجر به هرج و مرج و مفاسد مختلف فردی و اجتماعی می گردد، ارضاء شهوت جنسی به غیر از روش معقول و نظام مند نیز منجر به مفاسد مختلف فردی، خانوادگی و اجتماعی و هم مفاسد اخروی و معنوی می گردد.


 پشت صحنه فیلم های مستهجن

حالا با هم ببینیم حقیقت هایی که در پشت پرده این فیلم ها پنهان است و تمام سعی شان این است که شما آز آن خبر نداشته باشید را برایتان بازگو می کنیم:

۱- در واقع، ستاره های فیلم مبتذل پیمانکاران مستقل هستند و به عنوان شغل آن ها تلقی می شود. این بدان معناست که آنها باید استعداد و هوش بازاریابی خود را نشان دهند تا بتوانند نظر بیشتری را جلب کنند و بتوانند فروش بیشتر داشته باشند.

۲- هر فیلم از چند بخش تشکیل شده یک فیلم نامه، یک کارگردان، چند بازیگر و تصویربردار و… البته در کنار این ها یک منشی صحنه، یک فیلمنامه تهیه می شود و نقش آفرینان این فیلم نامه در سکانس های مختلف باید صدا و حرکاتی که در فیلم نامه درج شده را به اجرا بگذارد. شاید به نظر شما در اینگونه فیلم ها دو نفری که در حال رابطه هستند و دارند این رابطه را بر حسب میل خود انجام می دهند سخت در اشتباهید، در حالی که این بازیگران هستند که اختیاری از خود ندارند باید صحنه به صحنه را طبق سناریو فیلمنامه بازی کنند.

۳- قبل از شروع تصویربرداری، بازیگران فیلم های مبتذل با جدیدترین شیوه ها گریم و آرایش می شوند تا بتوانند جذابیت خود را نشان دهند.

۴- جالبتر اینکه پخش این فیلم ها برای شبکه های داخلی ممنوع بوده و تنها شبکه های خصوصی مجاز به پخش این برنامه ها می باشند البته برای شبکه های ماهواره ای محدودیتی وجود ندارد.

۵- در اینگونه فیلم ها رابطه مقعدی امری بسیار آسان و همراه با لذت نشان داده می شود جالب است که بدانید که این فقط یک نمایش است زیرا این رابطه دردآور گاهی باعث می شود این بازیگران زن مجبور به ترک وعده غذایی شان در آن روز شوند.

۶- اکثر بازیگران فیلم های مستهجن انواع عمل های جراحی را بر روی خود انجام داده اند از جمله جراحی های زیبایی صورت، سینه، باسن، واژن و …

۷- اکثر فیلم های مستهجن بالای ۳۰ دقیقه تولید می شوند و در پایان آن، مرد بازیگر به انزال می رسد و امروزه می بینیم که چنین چیزی به هیچ وجه طبیعی نیست و غیر ممکن است مگر با استفاده از انواع قرص ها و مکمل ها و …

۸- این فیلم ها به هیچ وجه در یک روز ساخته نمی شوند و در چند روز تصویربرداری می گردند و با تدوین حرفه ای به کاربر القا می کند که در یک روز ثبت شده است.

۹ – سازندگان این فیلم ها به دنبال کسب تجارتی سودمند هستند که علاوه بر دست یافتن به این مهم بر افکار ما نیز تسلط پیدا کرده و رفتار و عمل ما به صورت خودکار به سمتی که آنها می خواهند کشیده می شود که همانا شهوترانی تحریک شده و نیاز جنسی کاذب و احساس کاذب جنسی که ناشی از توهم و خیال می باشد و جوان یک گلوله آتش شهوت می شود دست می یابند که مشکلاتی نظیر خود ارضایی و روابط نامشروع و خیانت و هرزگی و بیماری های روانی نظیر افسرگی و زنای ذهنی را در پی دارد.

هدف از تولید فیلم های مبتذل و غیر اخلاقی چیست؟

عمده ترین هدف تولید اینگونه فیلم ها، کسب ثروت است.  و البته جامعه ای که افرادش تمامی دل مشغولیه جوانانش این موارد باشد از درون متلاشی می شود و در این جامعه دیگر پیشرفت ترقی صورت نمی گیرد که البته مهمترین هدفشان هم همین است که با ساختن و پخش فیلم های هرزه نگاری به این قصد خود دست می یابند.

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان