پنج درس زندگی

  • 0 دیدگاه
  • 122 بازدید
پنج درس زندگی

پنج درس زندگی

توضیحات

معرفی کتاب پنج درس زندگی

نویسنده: بیل آدامز

«پنج درس زندگی» کتابی درباره نقش معنویت در موفقیت، نوشته بیل آدامز (-۱۹۴۶) است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه اکسفورد و نویسنده و نمایشنامه‌نویس رادیویی است.

این کتاب دربردارنده تعالیم سانگراتان، شفاگر و مشاوری است که از کوه‌های هیمالیا، نزدیک مرز هند و چین گذر می‌کرد. پنج درس زندگی برای ساکنان این کوهستان درس‌هایی آشناست. درس‌هایی که به آنان کمک می‌کند بتوانند با شرایط سخت آب و هوایی این منطقه سازگار شوند و مانند دیگر مردمان دنیا مشکلاتشان را از میان بردارند. این درس‌ها به همه انسان‌ها با موقعیت‌های گوناگون و هر پیشینه‌ای، کمک می‌کند بر مشکلات زندگی غلبه کنند.

این کتاب راهنمای کسانی است که می‌خواهند عنان زندگیشان را به دست بگیرند و کیفیت زندگیشان را بهبود بخشند.

پنج درس زندگی به ویژه برای کسانی که در هنگام رویارویی با سختی‌ها و واقعیت‌های زندگی دچار مشکل می‌شوند، مفید است. بیش‌تر وقت‌ها کسانی که توانایی‌های بسیاری دارند، از زندگی عاطفی و اجتماعی درستی بهره‌مند نیستند. تعالیم سانگراتان به ما می‌آموزد چگونه با توجه به نیازهای شخصی و استفاده از روش‌های او در هر کجا به زندگی پر بارتر و شادتری دست یابیم.

این کتاب بسیار ساده نوشته شده است. بسیاری از ما با وجود رفاه نسبی راهمان را گم کرده‌ایم. اگر خواهان خشنودی و خوشبختی هستیم باید راهی را که جوامع غربی رفته‌اند و در آن گم شده‌اند دنبال کنیم، اما به گونه‌ای که از اهداف و ارزش‌های زندگیمان دور نشویم.

این کتاب، کتاب راهنمای شماست و به کسانی توصیه می‌شود که دقیقآ نمی‌دانند از زندگی چه می‌خواهند و به آن‌ها می‌آموزد فقط بر ارزش‌هایشان تمرکز کنند و این تمرکز را حفظ کنند.

پنج درس زندگی در قدیمی‌ترین مذاهب جهان ریشه دارد، اما یک کتاب مذهبی نیست و تنها راهنمایی عملی برای بهبود زندگی شماست.

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان