به نقل از ورایتی، «پیری/OLD» نام فیلم مهیج جدیدی از «ام.نایت شیامالان» است که در هفته اخیر روی پرده‌های سینمای آمریکا رفته و تخمین‌ زده شده که  با فروش بیش از 15 میلیون دلار، در صدر جدول باکس آفیس آمریکا بنشیند.

این فیلم که محصول کمپانی یونیورسال است، با بازی الکس وولف و ثوماسین مکنزی، در روز جمعه با اکران در 3 هزار و 355 سالن سینما، 6 میلیون و 800 هزار دلار فروش کرد. با پیش‌بینی برخی از کارشناسان گفته شده است که این فیلم تا پایان هفته 9 میلیون دلار به فروش خود اضافه می‌کند و در جایگاه اول باکس آفیس قرار خواهد گرفت.

این چهاردهمین فیلم شیامالان است که در هفته اول فروش خود بیش از 15 میلیون دلار می‌فروشد و هفتمین فیلم او است که در آغاز اکران در جایگاه نخست جدول فروش قرار می‌گیرد.

البته این میزان فروش در مقایسه با آغاز فروش فیلم‌های دیگر مانند «بیوه سیاه» و «هرج‌مرج فضایی» که 80 و 30 میلیون دلار در افتتاحیه فروش داشتند، رقم کمی است.

با توجه به شیوع دلتاویروس کرونا و نگرانی‌های حاصل از آن امکان دارد برخی از علاقمندان  سینما ترجیح بدهند که در این آخر هفته به سینما نروند.

داستان فیلم درباره خانواده‌ای است که در تعطیلات به یک ساحل سفر می‌کنند اما یکباره متوجه این اتفاق تلخ می‌شوند که به سرعت پیر می‌شوند و زندگی آنها به یک روز کاهش می‌یابد.

بازگشت به لیست

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان