روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی: محمد عنبری نماینده کانون های دانشجویی دانشگاه و دبیر کمیته سفیران سیمرغ با اشاره به اهمیت این جشنواره، از همه دانشجویان دانشگاه برای حضور در دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ به عنوان بزرگترین رویداد دانشجویی کشور دعوت به عمل آورد.
عنبری در این خصوص گفت: بزرگترین رقابت فرهنگی، هنری و ادبی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برگزار و بستری مناسب برای رشد و ارتقاء سطح مهارت هنری، اعتماد بنفس زندگی اجتماعی دانشجویان و فضایی پویا برای ترقی دانشگاهیان علوم پزشکی فراهم می کند.
وی افزود: رقابت های جشنواره سیمرغ در پنج بخش ادبی، موسیقی، فیلم، تئاتر و هنرهای تجسمی بین تمامی دانشجویان برگزار و طبق آمار، در سال گذشته ۵۴ هزار اثر در دبیرخانه این جشنواره ثبت که از دیدگاه داوران، برخی آثار کیفتی فراتر از کار دانشجویی و در سطح ملی و بین المللی داشتند.
دبیر کمیته سفیران سیمرغ از فعالیت های این کمیته برای ترغیب و جذب دانشجویان به ثبت اثر در این جشنواره و نیز برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی به منظور آمادگی هرچه بیشتر دانشجویان در این جشنواره خبر داد.
نماینده کانون های دانشجویی دانشگاه در پایان سخنان خود از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی کشور و با استعداد و نخبگان در زمینه های مختلف یاد کرد و اذعان داشت:  سهم و مسئولیتی ارزنده در این جشنواره بر عهده همه دانشجویان دانشگاه است و جا دارد از تمامی فعالان فرهنگی، هنری و ادبی، دبیران کانون های دانشجویی، شورای صنفی، تشکلات دانشجویی و ... دعوت کنم تا با شور و اشتیاق در بزرگترین رویداد دانشجویی کشور حضور پیدا کنند.
بازگشت به لیست

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان