بهروز خوش رزم تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون با اشاره به حضور نیافتن برخی بازیگران در ادامه پروژه ها و قطع همکاری در اواسط یک کار بیان کرد: سازنده یک اثر، تعهدی را از یک بازیگر توقع دارد و باید در مقابل خدمتی را به او ارایه بدهد اما وقتی نمی‌توان این کار را انجام داد طبیعتاً نباید انتظار داشت که بازیگر هم طبق میل ما رفتار کند. وی ادامه داد: البته یک تفاوت مهم بین بازیگران نسل قدیم و نسل جدید وجود دارد و آن‌ هم این است که بازیگران قدیمی بسیار حرفه‌ای بودند و با رعایت کامل اخلاق حرفه‌ای وارد یک پروژه شده و اثر، سرانجامش و محتوای کار برایشان اهمیت داشت، اما امروزه جز به پول رسیدن در یک‌ زمان کوتاه برای برخی بازیگران مهم نیست. تهیه‌کننده «روزی روزگاری» بیان کرد: قدیم‌ها به هر بازیگری که برای بازی در یک پروژه زنگ می‌زدیم دو نکته مشخص داشتند؛ اول اینکه متن را برایشان ارسال کنیم تا بخوانند و دوم اینکه چه شخصی اثر را کارگردانی می‌کند و بعد در ادامه برای قرارداد می‌آمدند اما اکنون با برخی بازیگران که تماس بگیرید ابتدا می پرسند چقدر در پروژه کار دارد و بعد اینکه چقدر دستمزد می گیرد. اینکه این متن را چه کسی نوشته است و کارگردانی می‌کند در معیار برخی بازیگران امروز قرار ندارد و معیارها عوض‌شده است. تهیه‌ کننده مجموعه «یک‌ مشت پر عقاب» بی‌اخلاقی بازیگران در رها کردن آثار را نقد کرده و گفت: از این‌ دست بی‌اخلاقی‌ها وجود دارد و باعث شده است تا به‌ عنوان تهیه‌کننده معمولاً با بازیگرانی که سوابق این‌چنینی دارند کار نکنم. خوش رزم در پایان گفت: در چنین شرایطی سازمان صداوسیما باید به‌ اندازه بودجه‌ای که دارد قدم برداشته و کارهای محدودتری را راه بیندازد که در این شرایط مشکلات این‌چنینی کمتر می شود.  


پندارآنلاین

بازگشت به لیست

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان