رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده سریال «زیرخاکی» در پاسخ به این سوال که «زیرخاکی ۳» ساخته می‌شود یا نه گفت: بصورت غیررسمی عنوان شده بود که من در جلسه‌ای که با سیمافیلم داشتم پیشنهاد ساخت «زیرخاکی ۳» برای پخش در ماه رمضان سال آینده داده شد و من نیز از مدیران سیمافیلم زمانی را برای بررسی این پیشنهاد و سختی‌های تولید خواستم که قرار شد تا پایان تیرماه اعلام کنیم که این سریال فصل سوم خواهد داشت و به رمضان می‌رسد یا خیر.

جلیل سامان نیز در ادامه صحبت‌های نصیری‌نیا گفت: ما به مخاطبان خود متعهدیم و نظر من نیز با تهیه‌کننده کار متفاوت نیست. اما به این دلیل که از قبل صحبتی نشده بود در حال بررسی هستیم. نکته‌ای که برای من مهم است این مساله است که باید قصه از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا تولید را شروع کنم.

پخش فصل دوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و محصول جدید مرکز سیمافیلم از روز جمعه ۷ خرداد آغاز شد.
پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، نسرین نصرتی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی و هومن برق‌نورد از جمله بازیگران این سریال هستند.


برنا
بازگشت به لیست

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان