زن بودن

  • 0 دیدگاه
  • 100 بازدید
زن بودن

زن بودن

توضیحات

در پشت جلد کتاب زن بودن اثر دکتر تونی گرنت می خوانیم:

زنانگی چیزی بیشتر از مونث بودن است.  «کارل گوستاو یونگ»

آگاهی تمامی زنان و مردان از مباحث این کتاب، ضرورت امروز زیستن در جوامع شهری و صنعتی و حتی نیمه صنعتی، مثل جامعه ما است تا همه دریابند که زنان چگونه می توانند ضمن حضور فعالانه در عرصه تولید و اجتماع، خویشتن «زنانه» خود را که حافظ شالوده و بنیان خانواده است بازیابند و یا آن را حفظ کنند.

این کتاب به مبحث عشق می پردازد، از این رو به بسیاری از زنان تعلق دارد. آنان با شور و حرارت به موضوع عشق می پردازند، خود را درگیر آن می کنند و در جستجوی آن هستند. عشق مشغله ذهنی زنانه است تا مردانه. این کتاب شواهدی محکم مبتنی بر صحت این اشتغال فکری و تفاوت های روانشناختی و بیوزیست شناختی میان دو جنس ارایه می دهد.


 تونی گرنت نویسنده ی کتاب زن بودن در مقدمه ی آن می گوید:

زن بودن حاصل سال ها کار تحقیقاتی و مطالعاتی در زمینه ای است که بسیار به آن علاقمند بودم. در این رهگذر خود را بی اندازه مدیون بسیاری از محققینی می دانم که بر اندیشه ی من تاثیر گذاشتند. همچنان که آثاری از این دست را مطالعه می کردم و به بسط نظراتی که در این کتاب ارائه شده است می پرداختم، حسی از شور و شوق فزاینده را احساس کردم. امیدوارم همانگونه که این فرایند، شخص مرا دگرگون کرد باعث شود خوانندگان من نیز تغییر کنند. در حین نوشتن زن بودن من بیشتر زن شدم و به همین علت به ویژه از پیشکسوتان سپاسگزارم.


کتاب زن بودن به مبحث عشق می پردازد، از این رو به بسیاری از زنان تعلق دارد. آنان با شور و حرارت به موضوع عشق می پردازند، خود را درگیر آن می کنند و در جست و جوی آن هستند. عشق مشغله ی ذهنی زنانه است تا مردانه. کتاب زن بودن شواهدی محکم مبتنی بر صحت این اشتغال فکری و تفاوت های روانشناختی و بیوزیست شناختی میان دو جنس ارائه می دهد.

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان