بازيگر راهب (سيستم تربيت ذهن و جسم بازيگر با استفاده از تكنيكهاي تمركزي تنفسي هاتا يوگا)
مهدی فرج پور
براي من اوج بازي يك بازيگر زماني است كه نقشش را برقصد، و هدف اين كتاب نيز تعالي بازيگر به موقعيتي از لحاظ بدني و ذهني و تمركزي است كه او بتواند به درجه بالايي از آگاهي جسمي و رواني در روي صحنه برسد. اما اين به هيچ عنوان بدين معني نيست كه مخاطبين كتاب حاضر فقط رقصندگان و ايماگران هستند. مخاطبين من تمام كسانياند كه به نوعي با هنر نمايشگري در ارتباطند. نمايشگراني كه با واژه حركت در تئاتر عجينترند شايد بهتر و بيشتر با كتاب ارتباط برقرار كنند.